07.39

Igår var en ganska lyckat dag också. Jag blir så motiverad av finna dagar. Det känns som om man är övervinneligt. Jag köpte mig en månad kort på duCalme! Yes! Jag kommer att använda det tills jag åker och sen ska min älskade Kremi ta över det för resten av månaden. Nu kan jag med gott samvete träna utan att behöva stressa ytterligare för att vara en timme i förväg för att garantera plats. Jag måste säga att redan från igår det känns letade att andas och det bara av det lila som jag behöver inte springa som en galning.
Lokalen och tränarna är fantastiska så jag vet att jag kommer att älska varje gång jag bara tänker att jag ska och träna. Jag ska göra 15 dagars maraton. Det finns 30 dagars men jag kommer inte att vara i Stockholm så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0