Det som hände!

Jag kan inte förstå hur kunde min text försvinna från igår så därför tänkte jag skriva en en gång det.
Igår for jag för att träna men de tyckte att jag ska åka hem och villa. Sen så for jag till skolan och provade uniformerna och det var hittills en av de bästa dagarna på skolan. Åkte sen till Högtorgets hall och åt soppa. Jag ringde Kremi och for hos de. Min väg ditt var då roligt. Jag tog röd linjen och läste bloggar på vägen ditt. När jag lyfte huvud för att se vart kag var såg jag en station som jag kände inte och då jag kollade riktigt ordentligt insåg jag att det fans två röda linjer, jag var förstås på den fela linjen. Jag steg av och tog tåget tillbaka där de delas. Jag hoppade över och gick över till den rätta sidan men tåget kom direkt så jag han inte riktigt att dubbelkolla om det var rätt så jag gick in och de stängde dörren efter mig. Redan in frågade jag en kvinna om det var mot min destination och hon sa nej. Vart tror ni att jag var på väg då?..... samma plats jag vite första gången tåget. Tillbaka där och sen tillbaka där jag gjorde felet. Där frågade jag tre olika människor för att vara säkert så till slut så var jag äntligen på väg mot Kremi. Väg som skulle ta 15-20 min högst tog mig 1- 1,5 timme tror jag. Redan i sista tåget ringde Kremi och undrade om jag var på väg, hon måste ha funderar vad som tog mig så lång tid..... HHahahahaha. Vi hade en så fantastisk tid men henne att jag ville inte att kvällen skulle ta slut. Jag stannade och sov där. Vi lyssnade på låtar som vi hade inte hört på över 17 år och vi pratade som två själar som hade inte set eller hört varandra på flera år. Det kanske var så också. Vi har set och hört varandra men vi har inte riktigt haft tid att vara oss med varandra. Det blir svårt när det finns andra människor runt omkring oss. När det är bara jag och hon vi är oss själva och alla masker faller bort och alla känslor kommer fram. Jag älskar Kremi och det är personen jag verkligen känner lika dan med eller som. Jag hoppas att ni förstår vad jag menar.
Jag vaknade kring 14.30 och måste jätte bra. De var otroligt snälla och låt mig sova och var så tysta så att jag har inte ens hört ett endaste ljud från då de hade vaknat. Jag åkte till stan åt min frukost och drack min kaffe i gallerian. Det var så underbart, jag och mig i lugn och ro utan stress och njut för första gången på länge. Sen så kollade jag på skor för jobbet och sen kom jag hem. Tvättade kläder och åkte till Aqui för att äta. Imorgon har jag utveckling samtal om mig så det blir spännande.
Nu ska jag sova så att jag blir utvilad imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3

2012-03-29 @ 20:28:48
Postat av: Kremi

<3<3<3

2012-03-29 @ 20:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0