Doktor

Godmorgon. Idag är det stor dag, jag ska träffa doktorn! Jag är nervös. Jag vaknade extra tidigt och är extrem tidigt på skolan. Jag ville bara vara där i tid om någonting skulle hända på vägen. Jag stressade så mycket att jag glömde köpa mig kaffe på vägen så nu sitter jag här och önskar mig en kopp kaffe:( Alla andra hålet i handen en, typisk. Jag kan knapp vänta att få legitimationen så att jag kan köpa mig Arlanda Expressens månadskort. Då ska jag åka bara 30 min alltihop, nu åker jag 1,5-2 timmar beroende på om någonting kommer försenad eller inte. Jag är så lyckligt just nu att jag tors inte ens se mig om så att det ska inte försvinna!
Ha en fantastisk dag allihopa<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0