Just lovely!

Halloi! Igår var jag riktigt duktigt. Jag beställde en biljet åt min älskade dotter så att hon kan komma idag hör till Stockholm och vara med mig. Det ska bli fantastisk och jag har planerad hur vi ska ha det. Inte så special men jag har mina planer. Jag har startat min Yoga maraton så igår var det min tredje gång i rad. Efter träningen träffade jag Kremi och vi satt oss i en Tappas restaurang som var jätte gott och vi hade jätte trevligt. Maten var gott men deras Catalina var superb! Jag hade aldrig ätit en sånt så jag tyckte verkligen om det. Det ska man inte göra på glass men de har gjort det och jag tycker om glass så för mig vart det det bästa förstås. Idag dagen började hur bra som helst. När jag gick ut från dörren kände jag våren i luften så det laddade mig med enorm energi. Jag köpte min Croissant och Late så dagen kan inte börja bättre. Jag träffade mina klass kompisar på vägen så vi sitter just nu på tåget mot Arlanda. Jag ska vara social nu så vi hörs senare när jag sitter och är pirrigt inför min älsklings kommande. Kan knapp vänta nu!

Bilder från igår;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0