Lördag

Idag är det lördag och jag mår jätte bra. Jag hade öronpropparna så jag kunde sova åtminstone till kl 09.20 eller nåt. Jag var trött hela veckan så jag behövde sova utan att jag blev väckt. Jag vaknade och tvättade kläder sen så åkte jag på en gång till Bikram Yoga. Det känns så underbart att kunna göra det att jag blir så harmonisk och avslappnad efter det. Lokalen är fantastisk mysigt och det hela gör det hela till en speciellt plats. Efter det var det lunch eller sen lunch på en fantastisk plats som jag åt sopa eller fisk sopa. Det var extremt gott. Jag köpte mig torkat frukt och sen så tog jag kaffe i handen för att komma hem och dricka det medan jag gör min prov dör skolan. Det tog ett ganska bra tid att göra och läsa det. Nu är jag klart och nu ska jag ut och äta middag. Det blir hotellet med det goda Antti- Pasti som jag åt för min födelsedag. Men än så länge ska jag vissa er en bild av den goda maten igår.

Ha det gött:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0