Man mår som man förtjänar!

Hej bloggen. Jag hade en fantastisk dag och kväll igår. Alla ringde och grattade mig och alla mina kompisar grattade genom Facebook. Det känns fantastisk att vara på Arlanda varje dag och ha skolan där. Jag sa inte till mina kompisar från skolan att jag hade min födelsedag så ingen visste men det är så underbar med alla de och platsen så jag var nöjd så. Jag kom hem och Åke tog mig ut för att fira min födelsedag. Först startade vi med Champagne på NK( hel flaska Moet). Saknar rätta e för att skriva rätt namnet på Champagnen. Sen så åkte vi till en italiensk restaurang och då åt vi Antipastti ( vet inte hur man stavar det) som var otroligt gott. Mmmmm jag känner av det än. Sen så åkte vi till Riche och åt röding som var super gott och drack vi en till flaska Champagne. Jo, jag ska bara säga att jag trodde att jag skulle dö idag i klass rummet. Jag vet inte om det är så mycket av Champagnen eller så fick jag något konstigt från den brödet jag köpte för lunch. Jag var bara trött tills jag köpte brödet och sen så mådde jag jätte konstigt. När jag kom hem ikväll gjorde jag liten sallad med mozzarella och åt samma bröd från lunch och nu mår jag exakt som jag mådde på skolan. Hmm!
Jag är redan i sängen för att jag ska försöka att igen min sömn. Vi ska ha våran läkarundersökning imorgon så det är extra viktigt att vara utvilad imorgon. Jag är lite nervös för det för att dem sa att det är många som faller av där. Doktorn kan hitta problem som tex hjärtfel eller nåt. Jag är mest oroligt för något sådant: gömt fel!

Sov så gott och vi hörs imorgon <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0