Måndag 12-03

God morgon alla glada. Idag är det en soligt dag och bara det ger en en fantastisk, varmt och underbart känsla i kroppen. Inte länge nu och då är det vår. På skolan kommer vi att besöka tornet på Arlanda och det är ytterst glad över. Min originella dröm var att bli pilot så att se flygplatsen från där känns lite närmare pilot sidan. Jag vet inte om jag kommer att fortsätta med min karies som pilot eller stanna som Flygvärdinna. Hittills så älskar jag allt som har att föra med flygvärdinna. De pratar med folk, har kontakt med den som piloterna inte gör. Dem rör på sig och sitter knappast på en plats som piloterna gör, så jag vet inte jag personligen tycker om att röra på mig och håla mig igång. Man är i vackert uniform och kan allmänt vara fint på jobbet, det har jag alltid vilja, att vara fint på jobbet. Jag älskar allt som har med flygvärdinna att göra. Tanker att jag går skolan tillåter mig inte att vara ledsen över det att jag måste vakna 4 timmar före start för att resa två av dem. Jag vaknar med glädje i mitt hjärta. Jag hopas bara att allt blir som jag vill och att drömmen blir sann.

Nu vill jag önska er en fantastisk start på veckan och håll drömmarna vid liv<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0