Middag.....

Till slut så kom jag till Stockholm kl11.20 och hade missat 1 timme från lektionen jag ville vara mest på! Vi hade jätte intressant dag på skolan idag men det var super kalt med min tunn jacka och mina (konstigt) trogna skor. Vad hände med mina skor förstår jag inte, de var helt ok och nu är de för små efter att jag har gått så mycket i de! Ja ja ingenting man ska gråta över. Jag var på väg att äta gött middag så jag var me kläder och allt men jag skulle bara ta en" buhta"( bulgarisk mat) så det blev en till och en till och en till tills hela påsen försvann. Den påsen skulle klaras tills imorgon så att jag skulle äta både frukost och lunch med, men sed blev inte.
Man få ett sådant effekt då man längtar efter mammas goda mat!!!
Nu ska jag invänta kl 20.30 och sen ska jag i sängen och sova för att jag har sovit bara 2 timmar inatt. Jag ska läsa i min bok lite före jag slocknar.
Sov så gott och ha det gött<3

Min söta dotter på söndag då vi var och lyxade oss, och buhti förstås:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0