Morning<3

God morning alla underbara. Jag ska vara tidigare på skolan så jag är redan i farten. Igår var det en sådant spontant dag, eller så blev det en sånt. I början var det super stressigt för att jag hade jätte brotom på väg till Bikram så då jag hade kommit fram var jag nästan överstrött och hade nästan förlorad min gnista med då jag började så kom min glädje tillbaka. Det är bara att konstatera; Jag älskar Bikram Yoga. Jag tror att det är min lugn punkt som jag kopplar bort allt och alla från mina tankar och känner mig relaxad fast det tar på ens krafter.
När jag var klart åkte jag super sakta hem och ville bara att sova så blev jag överraskat med att bli övertalad att ta en bit mat ute. Jag var varken sminkat eller fixad men jag sa ja. Jag åt på Majtias Dahlgren. Jag åt ångat sej och det var det godaste sej som jag har ätit. Allt var så fantastisk gott att man vill återvända varje kväll för mera. Han biter menyn varje gång jag har varit så det är lina spännande att se vad han erbjuder. Man avslutar middagen där med att de bakar små goda kakor med mandelmjöl som jag avgudar och andra otroligt goda kakor av choklad och nöter. Jag åt vit inbakad choklad kaka men Karamel glass som bara de gör. Det är någonting att dö för! På grund min hals som gör fortfarande ont kunde inte riktigt känna smaken av vinet så jag drack nästan bara vatten. Det smakade ännu godare den här gången!
Idag ska vi ha kortare dag så det ska vara spännande att rören gångskull att ta mig sakta hem och inte nästan dö på väg hem för att jag måste hinna just sista sekunden.
Jag är ganska nyfiken vad exakt blir av den här dagen!
Ha en fantastisk dag mina kära läsare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0