Reklamfilm

Hallo alla där. Igår på eftermiddag var vi uppe i flygtornet. Det var fantastisk. Medan vi var uppe och tittade Thai flyget lyfte från Arlanda som en liten fågel fast den är en av de tyngsta och största plan just nu på Arlanda. Det var mäktigt att se detta. Vi slutade tidigt igår så jag skyndade mi till träningen och jag nästan missade det. Det tar jätte lång att ta sig från Arlanda till centrum, men jag klarade det. Idag dagen började med att jag sprang igen till tåget. Hahaha jag gör av mina spring turer tidigt på morgonen känns det som. Igår ville jag äta en sopa på stan men jag han inte efter träningen för att de stänger kl 18.00 och jag var framför dörren kl 17.59:(((
Så mig att jag måste skratta. Imorgon blir det jätte lång dag. Vi ska vara med i en reklamfilm från Norwegian. Vi ska vara hela natten och sen ska vi till skolan. Vi ska vara flera så det kommer att vara jätte roligt tycker jag. Att vara med något sådant tror jag är värd och man ska passa på att göra det då och om man kan. Jag vet att jag kommer att vara jätte trött men det ska vara värd, lita på mig.
Jag är nu på väg till skolan så jag ska önska er en bra dag idag.

Lite bilder: min vackra dotter och kusinerna <3<3<3
Jag älskar och saknar de:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0