Sämsta kvällen!

God morgon alla vakna. Igår hann jag efter skolan att träna min Yoga men lite senare än vanligt. Efter det var det mat och då tog jag ett mat rätt med habanjero. Jag vet inte om man stavar det så. Sen på natten kring 01.30 jag vaknade av brinnande ont i maggen och for för att spy. Efter att allt från maggen åkte ut började jag spy blod. Jag blev jätte oroligt och skrämd. Jag mår jätte dåligt idag och har fortfarande ont i maggen. Jag har ett brinnande hals från allt detta som kom tillbaka från maggen. Jag mår jätte dåligt och enormt oroligt för vad jag har orsakat min mage. Jag ja till skolan nu och jag hoppas att hoppas spyr där så att alla tror att jag har druckit eller nåt. Jag har en liten överraskning, men det säger jag senare idag:)
Ha en bra dag alla ni där:
Jag larvades lite på Arlanda;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0