Tata- ta da

Dagen började med doktor besök och inte nog med att jag har lite blod men jag lämnade tre flaskor hos de. Hahaha det var jätte små flaskor förstås men man måste tycka lite synd om mig;)
Efter doktorn var det tidigt frukost på min älskling plats : Arlanda Sky City.
Kaffet var suveränt och jag tog en macka till det.
Igår var det ganska brotom till Yogan. Det blir jätte stressigt varje gång att komma en eller två minuter förre start, men då man är väll där och är i värmen på mattan då inser man värdet i det hela och då kopplar man det stora smilen och relaxen inom sig. Jag älskar just den känslan. För middag åt jag mozzarella och tomater med valnötsbröd med fikonmarmelad och mycket spenat pga min låga järn i blodet. Sen så tvättade jag mina kläder och duschade och då jag var klart kunde jag knapp håla mina ögon öppna.
Nu måste jag koncentrera mig för att vi har Krishantering och det tycker jag är intressant.

Stakars jag( bilden med stort plåster på armen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0