Tisdag


Då jag vaknade tyckte jag att det var måndag och veckan sågs ut att vara längre men nu när jag vet att det är tisdag så blev det genast mycket trevligare. Idag ska vi börja tidigare än vanligt så jag steg upp tidigare. Jag hann med att köpa kaffe och croissant med choklad från min absolut favorit plats: Gateau<3
Varför, för att deras croissant är med riktigt mörkt choklad och ingen Nutella. Jag sim hasselnöts allergiker kan inte äta Nutella så nu njuter jag av min favorit med största glädje. Croissant har varit min favorit sen jag var liten och jag har aldrig missat möjligheten att äta croissant dånar har haft framför mig. Jag menar bara de som är riktigt fina och inte de som man gör för 7 eleven. Jag tycker att de massproducerande saker saknar smak, ska jag äta då ska jag se till att de har bakat de nu och själva. Hahaha okej nugg med min croissant inlägg. Jag ska till skolan och jag känner mig glad att jag har möjligheten att fara på skolan jag har alltid velat. Vi ska ha en spännande dag idag så jag hoppas att alla ni har en fantastisk dag också.
Vi hörs och glöm inte att smila <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0