What a wonderful day<3

Good morning everyone<3
Idag är en sånt dag då allt känns fantastisk. Jag vaknade och gjorde mig klart med glädje av att jag mår bra och har vaknat. Jag ska köpa min fantastiska frukost och sen så blir det skolan. Igår var det det långa promenaden på skolan men den här gången så fallet vi VIP där kungar och dem som kan betala 5000 per timme fins mellan deras flyg. Det var jätte fint och vackert det var verkligen att man kunde relaxa mellan flyget. Det fanns allt som du kan behöva och kanske lite till för att de skulle se till att ordna det även om de hade det inte. Jag kände mig sjuk igår men idag är det bara halsen( fortfarande). Jag tror att med en frukost och kaffe så blir allting perfekt. Nu ska jag stiga av så vi hörs senare.
Bilden från igår:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0