Halloi:-)

Hur mår mina underbara läsare? Jag mår inte så bra. Jag har allergi från helvetet:(
Jag var drack en kopp kaffe hus min söta kusin och sen dess har jag mått som jag vet inte vad. Jag går och nyser samt ser ut som bakis för att mina ögon är röda och trötta( allergi!!!) och är så trött och hängig så att jag tror inte att en normalt människa kan känna. Ny har jag haft min lediga dag idag. Igår var jag och skrev kontrakten och fixade min tand så idag hade jag ingenting att göra och det är då första dagen som min hjärna kan slappna av och villa. Jag har varit hemma och försökt att villa men då man stänger ögonen så stängs näsan också. Det är hur tråkigt som helst. Alla är ute och solar och jag gömmer mig inte.


Nu ska jag med söt kusinen äta sushi och dricka lite vin i solen<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0