Måndag

Det blev ganska så sen igår hos Kremi så jag sprang till tunnelbanan och han stängde dörren mitt framför näsan på mig och och tills och med så var han kvar ett sekund till men öppnade aldrig dörren så att jag kan komma in. Gissa hur glad jag var, ingen alls! Sen hade jag en jätte fint present från min kusin dom jag hade glömt hos Kremi föra gången och nu glömde jag det i tåget. Jag blev så ledsen att jag väntade på att tåget ska komma tillbaka men den var inte kvar:(
Ni förstår inte hur ledsen jag var. Jag kom hem hjärtbrocken. Nu ska jag till skolan så jag ska försöka att ring till hittegods och se om dem har min påse:)
Jag vill önska alla mina läsare en underbart start på veckan och en lyckat Måndag<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0