NK

Yoga.... mmmm det var verkligen fantastisk att vakna och att åka till Yogan på en gång. Jag kände mig väldigt tillfreds med mig själv att jag har lyckats att ta mig ditt idag. Jag la mig tidigt igår och sov till kl10.20. Jag vaknade med panik att jag skulle inte hinna med yogan men tur till att jag bor nära det så var jag där i tid. Jag hade lite saker att göra efter det och sen så tvättade jag samtidigt och nu är jag på stan.
Jag sitter på NK och har en enorm cappuccino samt vilar jag hjärnan. Jag lämnade en byxa som hade köpt för två dagar sen men jag tyckte inte om färgen. Jag ska vänta på Kremi att ringa mig så fort hon har kommit till Stockholm med båten och sen är jag jätte sugen på att bara sitta och ha en glas rött. Det blir min favorit plats tror jag på Nobis:-)))
Nu ska jag önska er en fantastisk Lördag till alla mina läsare och jag hoppas att ni ska ha det lika fantastisk dag som jag<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0