Starbucks<3

Jag vaknade i tyst rum och en stort säng (ensam) och åt en enormt hotellfrukost. Nu ska jag göra mig klart i lugn o ro och sen ska jag iväg.
Jag sluttade tidigt så jag hade hela kvällen för mig själv och då pluggade jag det som jag tror måste ha riktigt koll på. igår gick det jätte bra och det var stort skillnad mellan supervisor och supervisor.
Jag personligen tycker att man ska bita supervisor för att få i sig det mesta info som man kan för att det gäller vår framtid och vår säkerhet. Alla dem har sina små detaljer och sina erfarenheter så det är super trevligt att få ta del ut av allas erfarenhet och detaljer för jobbet.
Det lär ta några år förre vi har våra erfarenheter som vi kan dela ut till dem nybörjare så därför välkomnar jag allas råd och detaljer.
Ok nog med min babblande, nu sk jag hoppa i duschen så att jag ska vara klart och gå till flygplatsen för att jag såg igår att dem hade Starbucks Kaffe! Jag vill ha en starkt och gott espresso från dem! Jag tycker om smaken som dem har på deras espresso och när man mixar det med Sojamjölk så blir det mmmmmmm perfekt!
mmmmmmmmm eller hur?

Kommentarer
Postat av: SAAAAANDRA

härliga bilder

2012-05-31 @ 17:40:36
URL: http://tasicsandra.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Starbucks är bäst!

2012-05-31 @ 20:58:13
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0