På väg

Hur mår ni alla underbara?
Jag är ledsen, jag är på väg hem och nu är jag ledsen för att jag hör ingen som står bakom mig och uppmuntrar mig på min väg. Jag bryr mig inte så mycket men jag trodde att jag gjorde någonting bra och nu vet jag inte om det är bara jag som tycker det. Det kan absolut vara så och det kan absolut bara vara jag som tycker det.
Det finns en till variant att det är det mest fela tidpunkten och det beror bara på det och inte på att jag gör någonting fel. Jag verkligen hoppas det.
Just nu är jag på flyget hem. Jag hade så fantastisk bra att jag ska bara stänga mina ögon och fortsätta att drömma mig iväg. Jag vill nu bara krama min dotter och mamma. Nu saknar jag de♥
Janno efharisto para polli gia olla♥!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0