Surprise !

Vilken trevligt överraskning idag. Efter att jag hade köpt min frukost träffade jag Said min förre detta klass kompis från Mäklarlinjen. Han såg exakt som en mäklare ska se ut. Att träffa honom där bara så där gjorde mig jätte glad.
Jag har haft konstiga telefonsamtalet eller rättare sagt det är någon som försöker att ringa mig med skyddat numer och ringer då och då och jag vet inte vem det är.
Idag ser det att det kommer att bli bra dag, soligt och varmt. Jag pluggade igår men blev jätte trött bara på en gång och då la jag mig omedelbart. Det kändes trötthet(enormt) tidigare då jag blev klart med Yogan men jag nonchalerade det men sen så kom det över mig med hela sin kraft. Jag glömmer snabbt att jag är pollen allergier och att just nu på marken är det värst för mig. Jag längtar då jag ska flyga för att där finns inte pollen. Nu ska jag försöka att gå igenom det sista som jag pluggade igår för att snart är jag framme vid skolan.
Ha en underbart Tisdag alla ni och ge varandra kärlek<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0