To the Sune

Hi there!

Härligt dag idag, jag Hr ätit min älskade frukost och nu ligger jag på stranden med en espresso och små äter. Jag åt en fantastisk glass, så fantastisk att smaken fyllde alla mina sinne och jag slickar runt mina läppar än. Jag hoppas att jag kommer att få lite color! Jag ser att alla har solat och har fått bra color. Ja,ja nu började jag snacka engelsk- svensk!

Jag ska sola hela dagen idag!( nää men så länge det är sol och jag ser en stort moln ovanpå mig så det länge kommer att vara super kort)

Igårkväll såg jag en film som jag hade set för 15-17 år tillbaka. Jag älskar den film den är väldigt sensuell och Mickey Rourke är ung och sexy som fan!!!
Oh jag älskade den filmen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0