YAY!


Jag kom till hotellet helt slut men av glädje sov jag bara lite.
Ni förstår hur glad jag måste ha varit och att jag hade ingen att säga det till kl 02.00?!!! Ja, ja nu kan jag säga det till hela min värld att jag äntligen är klart med mina utbildningar.
Jag är kvar på hotellet och ska strax flyga hem så att jag kan få villa i några dagar och träffa min underbar och otroligt mycket saknad dotter samt familjen. Nu kan jag äntligen ta några dagar semester så att jag kan sörja i fred och behöva inte gömma mig på toaletten för att torka bort tårarna.
Det har varit tufft att hålla masken och att skratta när man i själva verket ville bara lägga sig ner på marken och skrika och gråta av ont i hjärtat. Jag tror att ni förstår när jag säger att jag vill dedicate gårdagens dag till min mormor och till min familj som mellan tårarna fann tid till mig för att prata och vara med och suporta mig i allt.
Tack alla för att ni finns, tack. Jag tror inte att det finns ord så stark för att kunna beskriva min tacksamhet mot dem människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0