18 nov 2012

Hej alla underbara. Jag har varit lite frånvarande men jag ville ta en paus från allt och alla.
Jag har haft fantastiska dagar med mycket skratt och möte med bara fantastiska människor.

Jag har varit hos min kusin och sovit där. Det är alltid så trevligt att vara hos någon som älskat dig. Det är faktisk min bästa vän också så när vi träffas så blir det stora och långa samtalar. Vi pratar om allt och alla. Hihihihi
Det är så roligt för att vi kan prata i timmar utan ens att märka det. Vi pratade så mycket att vi missade de underbara mål dom Zlatan hade gjort. Jag såg de sen men vi missade matchen.

Jag har varit ute på en eller korrekt sagt på flera måltider/ middagar med bara trevliga människor. Det var ganska mycket egentligen tyckte jag.
Gissa om jag är super trött och behöver semester för att klara mig just nu.
Nu ska jag ägna mig åt mig och min älskade hjärtat så att jag ska behaga mina önskningar. Det är att få krama varje sekund det älskade och att kunna ge henne allt kärlek jag har.

Vi börjat med att göra en fantastisk och en efterlängtad frukost.
Pöss och vi hörs lite senare.

Lite bilder från mina underbara dagar ute i vimlet:


Kommentarer
Postat av: † MIRA HOLGERSSON †

Hej, skulle du kunna hjälpa mig? Tipsa gärna om hur jag ska ha mitt hår i det här inlägget: http://miraaholgersson.blogg.se/2012/november/snalla-hjalp-mig.html#comment
Tack i förhand, puss och kram! ♥

2012-11-18 @ 10:18:07
URL: http://miraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Kremi

<3<3<3

2012-11-18 @ 16:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0