20/21 nov 2012

Hej alla glada.
Jag gör så mycket att när det kommer till att blogga så har jag inga riktiga krafter till det. Jag skulle vilja upplysa er vad jag gör men jag måste behålla det som överraskning för många själar där ute. Äntligen så händer det något i mina planer. Jag mår bra då det händer saker och jag hoppas att de fortsätter att göras så att jag kan fortsätta att vara glad och lyckligt. Jag är bara lyckligt om man få säga så.

Man vill behålla det för sig själv men jag ville berätta det för er.

Oh jag älskar mitt liv just nu. Jag älskar att jag är hemma med Stella och att jag har gjort allt det jag ville samt att jag åker till Thailand den 1 december och jag fortsätter att göra det hela December månad. Hur kan man begära mera??

Det gör jag inte. Jag har alla de jag vill nära mig och att min familj älskar mig och mest viktigaste av allt att vi alla mår bra och är friska. Jag älskar livet och jag önskar alla mina läsare en fantastisk liv. Hoppas verkligen att alla kan uppskata och ta varje dag som individuellt dag som man kan bara leva den en gång.


Älskar när jag blir berört ut av någonting jag tyckte om<3

Ha en underbart dag alla fantastiska människor <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0