22 Nov 2012

Dagarna bara flyger och snart blir det min tur att flyga.
Jag måste säga att jag älskar mitt nya hem och det att jag kan krama Stella varje kväll och bara pussa på henne. Hur lyckligt är man då: 10 av 10:-)

Det är så jag känner mig och med varje dag som går så önskar jag mig att jag kunde ta henne med mig då jag ska åka.

Vi har haft fantastiska dagar tillsammans. Igår målade jag det sista väggen och nu är det nästan klart. Hoppas att snart ska man börja med hennes rum men jag måste först sälja en stort sak som tar hela utrymmet i hennes nya rum.
Det är komplicerad att förklara så jag ska inte ens anstränga mig.

Idag hade vi en trevligt dag och var tillsammans hela dagen och vi bara njöt. Vi köpade och hade allmänt kull. Vi hade en romantisk middag med gott fisk och massor av äppelpaj( som jag gör varannan dag) som vi älskar!

Nu har hjärtat somnat och jag inspireras av "Sex and the City" i en rum fult av värme ljus och en fantastisk, harmonisk och väll trevligt atmosfär i mitt nya vardagsrum. Jag ska vissa er en mörk bild med det är för att jag vill inte avslöja alldeles för mycket.

Vi hör imorgon. Ha en fantastisk dag mina vänner<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0