28 Nov 2012

Hej alla underbara läsare.
Jag ser att ni läser min blogg fast jag har inte bloggat på några dagar. Jag vill tacka er för eran tålighet att ni orkar återkomma här fast jag har inte bloggat.
Ni er så underbara och extrem finna människor, tack ni er bara underbara.

Jag har haft jätte mycket att göra och har inte haft något tid att skriva fast jag har viljat att göra det.
Allt dem dagar har jag fixad någonting som jag behövde så jag är jätte nöjd med min tid här.
Det har varit en underbart tid med mina älsklingar här. Jag ville få mycket kärlek och miss från dem och jag fick det så nu är jag redo att möta världen med fult av kärlek hjärta.
Jag älskar jag känna mig älskat och ful av varma och trevliga känslor som värmer i vilken väder som helst.

Jag längtar att åka till jobbet för att nu är jag så laddat att jag kan explodera av lycka<3
Jag vill bara bjuda på mig själv och jag är så glad över att folket på min jobb kommer att må bra. Jag kommer att ge dem det ultimata upplevelsen ut av att flyga med mig<3

Jag längtar till att börja befinna mig i luften och ta emot alla glada så att jag kan vidare sprida glädjen.

Nu ska jag och Stella se på Harry Potter
för att det är våran tid än och vi ser alltid på han då det närmar sig Christmas<3
Jag älskar denna Julen.

Ha en underbar kväll alla fantastiska människor:

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1833617/images/2012/pic_50b67529e087c31b2f8075c5.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1833617/images/2012/pic_50b67543ddf2b36d6e00213e.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1833617/images/2012/pic_50b6754eddf2b36d7e0021db.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0