30 Nov 2012

Det snöar i Stockholm men det gjorde inte det hemma:(

Hej alla underbara. Jag försökte verkligen att sova idag men jag vaknade hur tidigt som helst och har varit igång sen dess. Just nu sitter jag på Expressen mot Arlanda för att fixa det sista av uniformen. Jag ska säga att det var många gånger fram och tillbaka nu. Det är en jätte vackert dag idag och jag få bara mys känslor ut av vädret och jag vill bara dricka glögg samt äta pepparkakor. Hahahha visst det blir bra men tills jag ska göra det så måste jag faktiskt göra några saker till. Jag ska träna både idag och imorgon så att jag orkar flyga 11 timmar.
Nu är det dags att vissa hur mycket man verkligen älskar den jobbet och alla kollegor. Jag kan aldrig kalla det för jobb eftersom jag flyger av glädje bara av att tänka mig vad jag jobbar med så jag har aldrig hört någon säga så om jobb.

Jag älskar den fantastiska jobbet! Kollegorna gör att man blir bara mera och mera förälskat i det. Otroligt kompetenta och duktiga samt extrem ytterliga som få en att känna sig älskat, välkommen och som en familjemedlem. Varje dag är som Jul på jobbet. Jul, för att jag älskar julen. Det för mig att vara och bli älskat och älska min familj.
Jag har tråkat ut er nu så nu ska jag gå av och göra lite ärande.
Ha en fantastisk mysigt dag idag och vi hörs lite senare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0