Sweet

Hej alla underbara. Det var ganska konstigt dag idag. Jag vaknade tidigt och ändå så räckte inte dagen för mig förstås. Jag tvättade, fixade hela bagaget( man ska ju lämna stan) fixade alla papper och saker som jag hade samlat under skolans tid. Förberedde allt och tiden hade bara försvunnit. Man kastade maten i munnen och fångade sista tåget. Vad ska jag säga jag är en super tidsoptimist.
Nu är jag i alla fall i Göteborg och jag älskar den staden. Jag köpte mig en smörgås och stor vatten och kom till rummet. Jag ska säga att efter den lilla promenaden så fick jag de största blåser på fötterna och jag ska då jobba 14,5 timmar imorgon. Hmmmm hur ska detta gå? Jag trodde att jag hade gott in skorna men då trodde jag fel förstås.
Jag har en jätte fint rum och jag känner att jag är redan trött. Undrar om jag skulle somna nu om jag skulle då vakna mitt på natten och förstöra för mig eller om jag skulle sova hela natten.
Jag önskar mig verkligen en masage och varm famn så att jag kunde somna i lugn och skönt. Ibland känner jag mig bara så ...... ja ni förstår. Jag är fortfarande hungrigt men jag har inga fötter kvar så jag ska sova istället än att vara vaken och hungrigt. Smörgåsen var alldeles för liten.

Nu ska jag önska er en fantastisk kväll och här kommer det lite bilder från inatt och idag. Här ska man spendera tre dagar, inte dåligt eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0