TWF?

Natt det var kväll från helvete!

Jag kände små konstig i maggen men jag reagerade inte så stark på det för att jag vet att det händer aldrig mig någonting så jag fortsatt att göra mina läxor på datorn. Kändes ännu konstigare då jag skulle gå till mina kompisar så jag tänkte att det var bättre att stanna hemma och äta och sen plugga. Då jag for för att äta precis efter att maten kom vände sig min mage och jag behövde springa som fan. Jag åt ingenting jag sprang hem och allt som gick in gick ut också. Jag drack te och även den kunde jag inte behålla. Mådde så otroligt dåligt att jag trodde att min slut hade kommit. Jag frös, var i rörelse tills kl 05.00. Sen då till slut somnade jag och kl06.30 gick jag upp för att åka till skolan. Jag åt just nu en halv macka så jag är så rädd att det ska komma tillbaka men jag vet att det måste vara frön det jag åt tidigare så jag försöker att uppmuntra mig själv att det ska gå bra. Jag har lång dag idag och det känns redan super jobbigt att må så som jag mår. Jag är så hungrigt att jag skulle äta en elefant just nu.

Nu ska jag ta och koncentrera mig på skolan. Jag tänkte åka hem men nu så ser det inte så nå längre så jag ska boka av min resa!

Ha en underbart dag mina vänner

Maten som jag åt dagen förre. Hahahaha så ironisk eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0