17 Oktober 2012

Omg! Jag saknar ord till hur underbart jag hade igår. Det var så här:
Efter skolan jag åkte hos Kremi för att äta middag. Vi satt och pratade så fick hon en notering på Facebook att hennes kompis sitter och väntar på att Lionel Richie ska börja på Globen. Vi tittar på varandra och suckar. Då var kl 19.17 efter en kvart springer vi genom huset samlar Vickis saker, Kremi ringer för barnvakt samt till taxi och jag fixar med biljeter. Då vi kommer fram springer vi i en kvart för att hitta vart ifrån ska man ta biljetterna och gå in i alla öppna dörrar. Sen då vi kommer nästan fram till dörren så springer det två män bak i oss så säger de: Tjejer nu kan ni sluta springa för att det börja först om en kvart.
Vi bara: jaha varför sa ni inte det tidigare.
De: vi sprang efter er men när vi blev trötta så tittade vi på biljetterna.
Hahahahahahahaha
Så kan det vara.
Vi hade fantastisk efteråt men det var kämpigt tills vi kom ditt.

Nu skola;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0