26 Okt 2012

Dagarna går och går och jag är nästan där vart jag ville från första början. Idag ska jag lyxa mig på Hotel och imorgon ska jag till värmen.
Yes!!!
Jag är över lyckligt idag. Allt går som planerat och det för mig att lysa.
Jag hade jätte ont förrgår i hela armen och en enormt huvudvärk pga att det strålade från nacken. Jag mådde så dåligt att jag trodde jag skulle inte ens orka att lyft huvud från kudden. Vad tror ni hände igår då?
Det började snöa. Det var jätte fint men det slutade väldigt snabbt. Jag älskar då det snöar men jag måste vara hemma och elda samt vara och mysa i soffan<3
Jag älskar snöflingor.
Mina närmaste de brukar tänka på mig då det snöar så där fint:-)

Nu ska vi ha lite kull här så jag få väll skriva lite senare då jag kommer till Hotellet<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0