5 okt 2012

 
Halloi;) Nämligen Idag är det ett år sen Steve Jobs dog. Hur kunde det rolla iväg ett helt år?!! Stella kunde knappt tro det heller. Är man bara förvirrat eller går verkligen tiden så snabbt? Hur ska jag hinna med allt. Det har varit länge nu den känslan att jag hinner inte med någonting och jag har alltid varit förundrat hur andra hinner på en dag med så mycket!
Det är fantastisk hur lilla Foki hinner på en dag med allt det hon gör. Jag har läst hennes blogg ett bra tag nu och då hon studerade så hann hon med så mycket på en dag att om det var jag så skulle jag spendera tre eller fyra dagar. Jag skojar inte, jag är helt seriös.
Vi skulle göra så mycket idag med Stella men den enda jag han med är att tvätta håret, tvätta kläder (en tvättmaskin) blogga och nu väntar jag på henne så att vi ska äta middag. Hahahaha med andra ord jag är den största lat masken som finns. Undrar om jag medans jag väntar på henne ska inte åka till affären och handla lite saker som jag ska behöva för att baka en fantastisk god kaka fast jag ska ändra från mjöl till mandelmjöl. Tro mig när jag säger att det är en himmelsk god kaka. Vi ska inte prata om hur mycket söt jag har ätit sen jag kom hem. Jag tror att jag ska rolla tills jag har åkt tillbaka till Stockholm.
Nu ska jag faktiskt lyfta min arsle och ta mig till affären.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0