Försening

Vad ska man göra? Ta ett rött och vänta. Slutar aldrig att förvänta mig hur dyrt det kan bli då man tänker med arslet. Lite konstigt ska det vara om det inte bli fel när det gäller mig förstås. Gör stora besparingar och sen på en dag ska man ge allt igen:(

Det måste bara vara jag som kan göra så. Det är inte ofta att ens plan är försenat man nu är det det och jag tänker: så typisk.

Vet ni att jag har hafts en så stort ångest hela dagen att jag har glömt min laddare hemma och att jag skulle åka härifrån utan laddare. Man kan inte lada 5an med laddare från 4an. Till slut så hittade jag det i min väska. Jag hade planerat att åka till stan och hämta det och på det setet att riskera att missa min flyg hem. Jag var på väg men så plockade jag datorn från väskan och då såg jag det under min data. Hahahaha man kan undra ibland vad är det jag går på utan ens att säga det till min själv.

Min fredag har startat och jag har det bra samt att jag är jätte lyckligt just nu.
Jag kan tyvärr inte säga det<3<3<3


Ha en fortsatt trevligt kväll mina underbara läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0