Iphon 5<3

Nu äntligen så har jag fått min IPhone 5.
Det tog ett tag men nu är den här. Det är så overkligt hur lyckligt man kan vara. Det är ju bara en telefon men inte vilken som helst det är 5an!!! Jag fick den igår men min stan hade inte mini kortet så jag behövde åka till Luleå och hämta en därifrån. Hur korkat är inte det. Hihihi men nu är allt i sin ordning så jag kan njuta av det och utnyttja alla funktioner på mitt sätt.

Jag vet att jag har varit jätte dåligt på att uppdatera men jag försöker att spendera så mycket tid med min familj så jag hinner inte fram till datorn. Alla säger att de har åkt på semester men så set det inte ut för mig. Jag ska stanna hem och ta hand om alla de saker som jag måste fixa.

Här kommer lite roliga bilder från sommaren:-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0