Min älskade

Tyvärr så fungerade inte min nya telefon som det skulle. Jag hade verkligen set fram emot att få sova ut och att komma till skolan utvilat men så telefonen bestämde sig att få släpa ut en samtal som enligt det funktionen som jag hade satt den på skulle inte ens tillåta någonting sådant.
Ja då var det dags att gå upp och starta dagen med att handla för att sen förbereda för min älskade frukost. Det tig bra med tid men det var värd det. Allt det pratande och sällskapet gjorde mig glad och jag hade jätte trevligt att umgås. Sen så tvättade jag och fixade massor med saker. Pratade i telefon halva dagen så sen blev det dags för middag och sen efter allt detta satte jag mig för att plugga. Nu är kl 1.45 och jag blev klar först nu. Tyvärr så blev det ingen roligt för mig ikväll men jag ska ta den igen på ett super trevligt sett.
Det finns alltid tid för det tycker jag. Det kommer snart dags då jag ska ha möjligheten att få ligga och sola och inte behöva tänka på någonting så jag är inte ledsen för ikväll. Jag tänker på hur bra jag kommer att ha det så det är därför det är så lätt att offra allt jag tycker om och det är lätt då man har en som man älskar bredvid sig.


Nu ska jag ha lite kull ändå:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0