Mot …….

 
Hej alla underbara läsare. Jag har spenderat min underbara tid med dumheter och är därför jätte irriterad just nu på mig. Jag har kastad nästan hela vinter garderoben och vad jag upptäckte var att jag hade bara höst kläder som jag trodde var vinter kläder. Hur lätt är det att packa en väska som ska räka en helt månad eller nått. Jag är då sämst på att packa, jag vet aldrig vad och hur många man ska ta med sig. Här är det 0grader och där är det +11 grader så hur ska man packa??? Jag tror att jag ska ta och plugga lite istället och låta framtiden välja för mig. Det blir kanske ändringar, man vet aldrig vad som väntar runt hörnet. Jag satsar att jag är i en stort stan med massor av möjligheter. Man är inte riktigt ful inte, eller hur? Kan inte jag ha han istället!!!!!!
   
 
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0