Super

Det var ett tag sen jag var så glad. Det var en fantastisk dag idag. Jag gick upp 05.40 och kom kl22.30 tillbaka. Dagen var fantastisk så det förstod jag först nu att det har gått så många timmar och jag bara skrattade hela vägen till hotellet. Det är så fantastisk jag flyger på rosa moln.

Jag skulle ha pluggat just nu men jag känner att jag måste sova och imorgon plugga istället.

Det är en sak bara som jag verkligen fattar inte. Nu när man kan åka världen runt på de varmaste och finaste platserna det var nu som folk bestämde sig att vara dumma med mig. Nu när vi kunde vara några dagar eller en vecka på en varmt och skönt plats ensamma och ha det mest fantastiska någonsin, då var det dags för dumheter. Japp typisk denna en!!!
Ok nu ska jag ha kull och vi för inte glömma att det är lördag!!!! Jag älskar lördag så jag måste önska er en underbart fortsatt trevligt lördag. Det tänker jag ha så jag hoppas att ni få en också.

Sov så gott alla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0