Wish you were here!!!

Bra dag idag. Promenerade hem eller hemåt för 1.50h. Det är kalt och jag är ledsen. Vintern är här och jag är inte ens redo för det. Jag vill sommar!!! Jag kan inte tänka mig hur mycket jag kommer att frysa när riktiga vintern kommer. Jag har inte ens varma kläder med mig. Hur ska detta gå?
Idag såg jag super träd med super gula blad som gjorde mig ennu ledsnare än vad jag var. Jag glömde att ta bild på det men jag kommer att göra det imorgon.
Nu känns det tid för mys och jag saknar det!!! Man önskar att man var i hamnen på sin älskade och bara mysa i värmen och låta kylan och problemen stanna ute.

Nu ska jag plugga. Sov så gott alla underbara.
Jag vet de goda människor ska få det bra så jag är inte oroligt.
Ta hand om er och älska varandra<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0