Köpa<3

 
Idag var det en väldigt fint dag utöver det att jag väntade på jobb hela dagen och var begränsad med det jag gjorde så blev det helt ok faktiskt. Pratade med bästis sen var jag runt affärerna och jag kommer inte ihåg hur länge sen det var att jag var ute på affärerna. Det var länge sen också att jag gillade mig i nästan allt jag provade. I vanliga fal är det så att jag går på affärerna första sak som jag gillar provar jag och se så sjunker min stolta jag under jorden för att jag tycker att jag är inte smal nog eller att jag är full så går jag runt och när jag hittar en till sak som jag skulle vilja prova så tänker jag: Varför ska jag ens försöka när den kommer att vara super ful på mig!!! Då lämnar jag det utan att jag provar och sen så börjar jag gå ut och in från affärerna och till slut så blir det att jag bara går in och går ut på en gång och då lämnar jag köpandet. Det tror jag kallas "idiotisk", eller "deprimerad" Vilken tycker ni ska det beteende kallas?
 
Nu ska jag på en dejt med min prins och med ett rött så att njutningen blir till max. Ha en fantastisk fortsättning på kvällen och vi hörs imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0