Mmmmm hemma.......

Det är jätte bra att vara hemma. Jag sov bra träffade Stella och mamma, åt fantastisk redan första dagen( ska inte ens nämna hur gott jag åt andra dagen)drack min älskade espresso då jag vaknade och listan går On and On! Det tråkigaste var att jag måste göra en test för den nya jobbet så jag har startat den redan från Stockholm och jag håller med den än. Den är hur lång som helst! Jag har hjort den sen kl11.00 och jag har gjort bara två små tests den dess. Det finns 6 eller 7 till. Jag har spenderat hela dagen framför datorn och har totalt ignorerat världen utanför. Måste bara vara super tacksamt att jag har en fantastisk mamma som hjälper mig konstant och som gjorde det idag också med att mata oss och att tänka på oss. Det ser ut att vara samma procedur imorgon också så jag ska planera handlande av och lagande av mat samtidigt som uglandet framför datorn. Jag vill ägna mig åt min dotter och huset samt alla dessa saker som jag måste göra medan jag är här. Nu ska jag sova för att jag måste vara utvilat imorgon. Kram på er alla underbara läsare







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0