Sista dagen

Halloi!!!! Just nu på flyget hem från min sista dagen på jobbet. Jag är jätte ledsen men jätte glad samtidigt för att det är ett hav med möjligheter som väntar på mig. En dörr stängs med det öppnas alltid en annan. Det är vad jag har lärt mig. Jag älskade den jobbet och alla människor i det men där jag ska nu kommer jag att träffa lika otroliga människor som kommer att värma mitt hjärta. Jag mötte otroliga människor i Copenhagen nu de dagar jag jobbade där och alla sa att jag har vald rätt och att det ger mig ett jätte fint och fantastisk brädd erfarenhet.

Konstigaste är att jag bloggar genom min telefon och jag har inte kunnat göra det på flera månader. Det är hur otroligt som helst. Det har hänt så mycket de dagar som gott men jag har inte bloggat pga att det är privat och nu för tiden kan jag inte skriva så privata saker för att vissa människor som läser min blogg tar det ut på mig.!!!!


Nu till de människor:
Jag ska ... skriva vad jag vill i min blogg för att det är min blogg och du har ingen rätt att påverka mig nå längre. Mitt liv är mitt och du har inte plats i den !!! Vad jag gör är bara min sak!!! Jag har rätt att göra vad jag vill och träffa vem jag vill!!!
Från och med nu jag är jag och du kan dra!!! Jag vill inte ha med någon att göra och jag ska leva som jag vill.

Ursäkta men jag behövde säga det för att kunna vara jag igen!!! Nu är jag tillbaka och kommer att bjuda på mig i den maximala (som alltid) Jag kan aldrig leva med att någon ska säga till mig vad jag ska göra eller hur jag ska göra!!! Hahahha nu är det klart med det!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0