Underbar

Ni kan aldrig gissa vem jag såg idag!!!



En av mina favorit lärare från Framnäs. Vi träffades på tunnelbanan och det gjorde min dag. Jag hade precis kommit ut ur träningen och var blött men vi kramades. Det måste ha känds äckligt för han men jag förklarade att jag kom ur träningen. Jag hade duschat men ändå!!! Just nu sitter jag och äter lunch så på min favo plats. Tar en glas rött och ignorerar världen. Jag har jätte många saker att fixa och allt hamnade på eftermiddag så jag tar det underbart lugn just nu! Jag har idag och imorgon på mig att göra allt klart och sen så måste jag lämna min bach. Tidigt på morgonen blev det en underbart yoga förstås. Det var ändå en helt månads kort så jag måste utnyttja alla dagar jag kan. Önskar verkligen att jag hade fixat allt för att få flyta hit och att nu jag skulle bara åka för att hämta min älskade Stella hit. Saknar henne jätte mycket. Hur kull skulle det vara om vi nu bodde här och att jag behövde inte dela mig så mellan livet här och där!!!


Nu ska jag lotta er vara för att jag ska till mina saker en efter den andra idag:-))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0