23.04.2013

Hej alla fantastiska läsare som har följt mig fast jag har inte uppdaterat på extrem länge.
Jag hade inte möjlighet och när jag äntligen fick det så hände det saker som gjorde att jag tappade suget att blogga. Det blir inte alltid som man har tänkt sig, tyvärr säger jag bara. Jag önskar att jag var super woman och hade dem rätta svar till allt och kunde bara med hjärnan att styra allt och fixa det som behövs fixas.
Det händer jätte mycket just nu i mitt liv och jag klarar inte det tempot som allt utspelas i. Rättare sagt är att även om jag skulle klara det så fins det människor som bromsar mig på alla möjliga sett. Det är inte allt negativ men jag måste ta hänsyn till det och tyvärr så måste man fundera på allt.
Som sagt jag önskar att jag var super woman eller hade Harry Potters magiska stav.

Nu kan jag inte sitta och skriva tråkiga saker så jag tänkte berätta vad som hade händ för roligt dem veckorna. Bland allt tråkigt så fans det faktiskt roliga saker som är värda att nämna i bloggen.

Vi drog till Alicante och försökte att njuta av solen men vi valde fel sida av Spanien så vi fick två dagar sol med strand möjlighet och resten var att ta på sig alla kläder som man hade med sig och gå runt stan. På ett sätt tyckte jag att det var mysigt för att man fick möjligheten att se stan och upptäcka dem vackra Alicante hade att erbjuda.
Här kommer lite blandade bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0