24.04.2013

Goddagens mina underbara läsare. Jag sov som en Prinsessa. Igår lyxade jag mig med gott mat, ansiktvård samt hår och kroppsvård. Sen fick jag en allergi anfall och blev sjukt trött vid 21.30 och kunde knappt hålla ögonen öppna tills jag la mig i sängen.
Så fort jag gick till sängen så blev jag vaken och då läste jag mail tills sent på kvällen.

Idag ska jag vara hemma tills 15.00 för att jag har Standby, sen kommer jag att fortsätta vara inne för att jag har ingenting att göra ute i stan.
Det är jätte fint dag ute, varmt och soligt och snart ska man kunna ta på lite lättare kläder och gå och sätta sig i nå kafé ute. Oh vad jag längtar efter det.

Jag ska nu ta och fixa lite små jobb här så vi hörs lite senare. Till alla er ute ha en fantastisk fortsatt trevligt onsdag.

Lite bilder från Alicante :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0