13.08.2013

Äntligen kunde jag publicera min inlägg. Godmorgon alla fantastiska läsare. Nu hade jag problem igen till att publicera mina inlägg och då det går så så tar det jätte lång tid tills det fixar sig.
Jag funderar på att bita min nuvarande med någonting som är verkligen bra och som fungerar på ett bättre sett. Jag kan för exempel inte ladda mera än fem bilder åt gången och ibland som nu vill den inte ens ladda min text.
Idag börjar min nattliga arbetsvecka. Jag är vaken för att jag ska träna samt sova sen på dagen för att kunna klara det. Jag har bara jobbat och varit upptagen mes det vanliga/tråkiga vardags saker.
Vi hörs lite senare eller imorgon allt beroende på bloggen om den laddar eller inte. Här kommer mera Bulgarien bilder<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0