Fly me to the moon and let me be upon the stars!

Well in on!

Nu ska jag försöka att koppla av och ta det lite lugnare. Jag tror att jag har överskridit alla möjliga gränser på hur stressigt man kan ha det!
Nu är det hem till Bulgarien och försöka spendera tid med familjen och allt som ska göras.
Jag kan knappt vänta tills jag kommer där.

Jag fixade allt som jag ville igår och jag kunde inte sova ens en timme idag så jag vet inte hur länge det kommer att dröja före jag somnar som en björn.
Nu är jag på väg och jag har planerat även idag. Jag ska äta frukost i Köpenhamn och sen ska jag äta lunch i Burgas och slutligen ska jag äta middag på stranden i Ravda!
Min kompis kommer och hämtar mig från flygplatsen så jag få träffa henne tills vi har kommit fram.
Nu ska jag kliva av nattbussen och hoppa på Arlanda Expressen för att sen ta en kaffe på Arlanda terminal 5 på Starbucks.

Allt ska vara planerat eller hur! Nu önskar jag er en fantastisk dag och jag ska försöka att uppdatera er så mycket det bara går!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0