Ledigt!

Hej alla fantastiska läsare. Hur mår ni?
Det var länge sen och jag förstår om ni har överget mig.
Jag är ledigt idag och är på väg hem. Jag skulle vara uppe länge sen men det blev typisk mig. Vaknade, hade packat sen kvällen och skulle bara ta mig ut. Då jag kom fram till tunnelbanan upptäckte jag att jag hade glömd mig telefon på sängen och jag såg det före jag gick från rummet och tänkte: glöm inte telefonen nu Katia!!!
Då jag kom upp till huset var det super sent att kunna ta mig ditt och vara i tid på Yogan. Jag hade planerat att bara vakna och ta mig ditt för att jag var så tröt igår och ville villa så länge som möjligt.
Nu ska jag sluta gnälla och försöka ta mig ditt utan att vara sent.
Jag ska på kräftskiva hemma så jag kan knappt vänta att komma fram. Krama min älskling och pussa på henne samt vara med mammis! Åh vad jag har längtat!!!
Vad ska ni göra idag?

Här under kommer lite bilder från Bulgarien. Jag kan inte sluta tänka på den platsen och maten, mina kompisar och allt och alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0