Mår mmmmmmmm

Jag kan tyvärr inte beskriva hur jag känner mig just nu. Jag äskar den känslan!!! Hemma med mina kompisar redan första timmen av min ankomst. Just nu sitter vi ute i värmen och dricker. Alla dricker det de vill, gin, vodka, vin mm. Vi kom för en stund sen från stranden/restaurangen och jag är så skönt mätt att jag kan knappt dricka. Det är så varm att jag har skörts och jag svettas. Mina kompisar fick veta att jag är här så de hittade mig och kom. Efter det gick de till affären och handlade några påsar med allt som man behöver för att må bra och nu njuter vi av det. Hade verkligen saknat mina älskade vänner. Man är inte sig själv när man är lång från sina kompisar!! Vad säger ni stämmer det???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0