Yoga

Godmorgon till er alla fantastiska människor. Jag är på väg till min yoga kl 07:40 på min lediga dag. Hur ska jag säga det, jag måste vara tränings narkoman. Hahaha
Jag älskar känslan efter träningen och den kan absolut inte ersättas med någonting annat.
Jag har anmält mig till extra jobb för att jag kan ändå inte ta mig hem så jag ska vänta vid telefonen hela eftermiddagen. Det blir roligt ändå för att jag ska fixa mina väskor och kläder efter min fantastiska mini semester. Stella är också här med Viktor så jag kommer att ha sällskap till att göra de sysslorna. Känner en obehagligt ont i halsen idag och det oroar mig lite. Det blev en jäkla massa rök i Bulgarien för att alla mina kompisar röker och på någon konstigt sett hamnar jag alltid framför cigarröken. Nu ska jag kliva av för att bita tunnelbana men vi höra lite senare när jag kommer med lite mera uppdatering av dagen. Tills dess önskar jag er en fantastisk lördag och njut av dagen så mycket ni kan.

Här under kommer lite bilder från Bulgarien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0