Driving home for Christmas.......

Jag sjunger den låten sen igår och kan inte sluta att lyssna på den. Nu är jag klart med jobbet och snart ska jag ta en sista Yoga förre jul så att man ska få mindre ångest då man fyller på maggen.  Jag har varit jätte snäll i år och förväntade mig fina julklappar i år men tomten överaskade mig och gav mig största och bästa julklapp redan idag. Jag fick spendera jul med min dotter familje!!! Fins det något bättre än det!!! Det gör inte det. 

Jag ska absolut lyxa till det och göra det till det bästa julen någonsin. Jag har en massa julfilmer på listan som vi måste se framför väddbrasan och massor ned pepparkakor och glögg!!! Men orka vänta tills dess!!!! 

Till er andra önskar jag er en fantastisk dag och förlura inte hoppet, man vet aldrig vad tomten har förbered för er det är ju efter allt jul och allas drömmar ska bli uppfyllda. Pussar och kramar er alla med mycket kärlek!!!❤️❤️❤️

Lite gammalt kärlek till er: 




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0